perjantai 17. lokakuuta 2014

Tuttua, turvallista ja hyvin yksinkertaista

Päätin yllättää teidät ja julkaista viidennen viikon kynnet jo nyt! Miettikää, ajoissa! Apua! Älkää pelätkö, tästä tuskin tulee tapa. Varsinkin, kun pitää suorittaa pari muuttoa seuraavan puolentoista kuukauden aikana. Saa nähä miten mun kynsiparat kestää! Mutta asiaan! Viidennen viikon aiheet on "Familiar pattern" eli tuttu kuvio/kuosi ja "Something borrowed" eli jotain lainattua. Aloitin viikon tutulla kuviolla ja se on tässä:


Jos tämä ei jollekkin ole tuttu, on kuvio Marimekon "Kaivo"sta "kopioitu". Lakkasin alle Lumenen "Herukoita" ja päälle taiteilin akryylimaaleilla kuvion. Taustalla näkyy verhot joissa kyseinen kuviointi. Tykkään "Kaivo"sta kuviona, nuo verhot on mun suosikkiverhot, ne on niin ihanan punaiset. Lisäksi löytyy "Kaivo" pussilakanat, mut niitä ei valitettavasti saanut punaisina, jouduin tyytymään ruskeisiin. :) Nämä onnistu yllättävän hyvin ja olin hyvin tyytyväinen kuvioon.

Sitten oli vuorossa jotain lainattua. Ei varmaan tule yllätyksenä, että lainaamani lakka on Dimavarienin :D En muista missä törmäsin tähän lakkaan ensimmäisen kerran, mutta nähtyäni kuvat, linkitin ne Dimavarienille. Hän kertoi omistavansa lakan ja sanoi, että voin kokeilla sitä; "sähän voit tilata sen sit, jos tykkäät". Jos tykkään? What? Katsokaa nyt tätä:


Mä olen niin myyty ja teitä tuskin yllättää se, että tämä on jo tilattu ja tulossa mun luokse. Jestas! Koska lakka itsessään on aivan uskomattoman kaunis, en lisännyt koristeeksi kuin yhden valkoisen höyhenen. Mielestäni se sopii näihin hyvin ja nämä ei kaipaa yhtään mitään muuta. Ai niin, lakka on Femme Fatalen "Midnight masquerade" jota on saatavilla vain Mei Mei's Signaturesilta, koska sen on tehty varta vasten Mei Mein verkkokaupalle. Tämä on niin ihana, että saa luvan pysyä kynsillä useamman päivän ^^.

Viime postauksessa mainitsin Opin "Opi with a nice finn-ish" lakan josta on tehty holoversio. Dimavarien teki juuri postauksen tästä lakasta joten en ala sitä täällä sen enempää avaamaan, lukaiskaa lakan tarina täältä :). 

Mukavaa viikonloppua, minä alan nyt pakkaan! :D

4 kommenttia:

  1. Mitas tavaraa te kaytattekaa tohon holottamiseen? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lakkaan lisättiin holopulveria, jonka Dimavarien on hommannu Etsystä.

      Poista
  2. Ootko muka saanut jo pakattua? ;D
    Ihan helposti tunnistaa tuon Kaivo -kuosin, ihanasti onnistuneet kynnet ^.^
    Ja voi jehna mikä lakka toi Midnight masquerade ♡_♡
    Miun pitää ehkä lainata sitä siulta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miiimiitää se semmonen pakkaaminen on? En todellakaa ole pakannu yhtää mitää. Mut oon mä hakenu jo 4 banaanilaatikkoa :D Sä voit tulla lakkaan sillä sit ku se tulee ni mun uutee kämppää.

      Poista