perjantai 6. kesäkuuta 2014

Vastauksia haasteisiin

Mut on ehditty haastaa jo kahdesti, tässä siis vastaukset kahteen (samanlaiseen) haasteeseen. En aio haastaa ketään, koska olen mielestäni nähnyt tämän jo niillä joita itse seuraan :) Haasteen mukaan pitää ensiksi kertoa 11 asiaa itsestään, sen jälkeen vastata haastajien kysymyksiin. Sitten olisi pitänyt keksiä 11 kysymystä ja haastaa 11 blogia (joilla alle 200 lukijaa) mukaan. Ja niinkuin jo sanottu, en haasta ketään, sorppa.

Alotetaas:

1. Mulla oli silmälasit 23 vuotta, en pärjänny ilman. Laserleikkaus tehtiin alle 1kk sitten ja ei oo kaduttanu (ainakaan vielä)
2. Olen ollut sipsilakossa pian 1,5 vuotta. Olen sipsiaddikti :D.
3. Vaaleanpunaiset ufot on ollu mun lempikarkkeja yli 20 vuotta.
4. En siedä suolakurkkuja hampurilaisissa tai oreganoa pizzassa. Hrrr.
5. Ostin ensimmäisen Opini kesäkuussa 2013, se oli "Can't let go". Nyt (kesäkuu 2014) mulla on yli 100 Opia. Oho.
6. Olen kaksikielinen ja kotoisin kaksikieliseltä alueelta.
7. Ostin lakoilleni lipaston (Ikean "Kullen"), kun yksi Helmer ei enää riittänyt.
8. Olen aamuäreä :D
9. Olen ylioppilas, datanomi ja tradenomi.
10. En juo kahvia. Olen kerran maistanut ja todennut sen olevan pahaa. Energiajuomia juon liikaa.
11. Rakastan shoppailua ;)

Goodly nails blogin Marin kysymykset

1. Mikä on paras vuodenaika, miksi? - Kesä, koska noh, LÄMMIN <3
2. Mikä on parasta kesässä, miksi? - Vastasinkin jo tuohon, rakastan aurinkoa ja lämpöä :)
3. Mitä teet työksesi tai mitä opiskelet? - Olen vakuutusyhtiössä töissä.
4. Lempiruokasi? - Nachot ehkä..
5. Tykkäätkö leipoa? - En oikeastaan, joskus innostun tekemään muffinseja.
6. Mistä unelmoit? - Jaa-a, on kait niitä unelmia, muttei tuu mitää mieleen.
7. Onko sinulla paheita? - Tupakoin :/
8. Mitä pelkäät? - Ukkosta ja hämähäkkejä
9. Millaista musiikkia kuuntelet? - Kaikenlaista laidasta laitaan, Ylex soi yleensä autossa, ni tulee kuunneltua sitä mitä sieltä tulee.
10. Lempisarjasi televisiossa, miksi? - Täydelliset naiset oli vaan niin huippu sarja. Petyin, ku lopettivat. Sen jälkeen en ole seurannut mitään sarjaa.
11. Onko sinulla lemmikkejä? - Kyyyllä, koira löytyy.

Kädet tärisee blogin K:n kysymykset:

1. Kerro ekoista kynsienkoristelukokemuksesta. - Taisin yrittää jotai maalailua iha ensiksi. Eihän siitä nyt mitään tullut :D
2. Millainen olisi itse suunnittelemasi lakka? - Joku muikea pinkki, ehkä vähän tuommonen "avaruuslakka" tyyppinen, mutta pinkki.
3. Mikä on sinun tunnaribiisi? - Tunnaribiisi? En nyt ymmärtäny kysymystä :D
4. Mikä on puhelimesi soittoääni? - Joku lumian oma. En yhtää muista, mulla o yleensä puhelin äänettömällä.
5. Lempiruoka? - Vastasinkin tähän jo aiemmin ^^
6. Oletko siivousintoilija? - EN! Mä vihaan siivoomista henkeen ja vereen. Pakko se vaa silti välillä on siivota :D
7. Montaako kynsilakkaa juuri nyt himoitset? - En yhtään, jos joku lakka alkaa himottamaan, ostan sen. Törkeetä, tiedän :D
8. Onko sinulla tatuointeja? - Joo, löytyy 5 kpl. Nilkassa, rinnassa, niskassa sekä ala- ja yläselässä. On mulla kielilävistyskin :D
9. Horoskooppimerkkisi? Härkä/kaksonen, olen syntynyt kahden merkin rajalla.
10. Lemppari leffa? Emt, Tulimyrsky on semmonen jonka jaksan katsoa uudelleen. Mut oha niitä muitakin, esim. P.S rakastan sinua (jos et ole nähnyt, niin ah, ihana nyyhkyleffa <3).
11. Keräiletkö muuta kuin kynsitarvikkeita? No en.. Aiemmin "keräilin" ballerinakenkiä, mut nyt muuton yhteydessä myin suurimman osan pois.

Tällasta tällä kertaa, nyt pukkaa hääkiireitä viikonloppuna (kaveri menee naimisiin, en minä :D) joten seuraava postaus menee ens viikolle. Nyt alan suunnittelemaan kynsiä huomiselle, tämänki olis voinu tehdä ajoissa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti