keskiviikko 12. helmikuuta 2014

I'm not purr-fect lion.

Perjantaina on ystävänpäivä ja mulle iskee pian paniikki, koska en ole vielä yksiäkään ystävänpäiväkynsiä "ehtinyt" tehdä. Mies on vallannut mun "kynsipöydän" eli tietokonepöydän ja en oo päässy koko viikolla istumaan tähän mun helmerin lähietäisyydelle. Lakkailin kyllä kynnet sohvalla maanantaina, mut oikeesti, ei sohvalla voi lakata kynsiä. Tai ainakaa kuvitella koristelevansa niitä. Katotaan nyt viitsinkö edes kuvata näitä..

Mut ei hätää, on mulla teille kynnetkin esiteltävänä! Viime torstaina aloin lakkaileen kynsiä ja täydellisen lakkakatastrofin jälkeen meinas vierähtää jo kyynel poskelle, mutta viimeisillä voimilla kaivelin juuri tulleet China Glazen "Purr-fect plum"in ja "I'm not lion"in helmeristä. Aattelin, että kaikki tai ei mitään. Tässä on nyt kaikki (tai ei mitään):


Sorppa kynsinauhojen mahdoton kuivuus. 

Nimetön ja teippikoristelut "I'm not lion"illa, muut "Purr-fect plum"illa. Tykkäsin molemmista tosi paljon! Minäku olin pitkään sitä mieltä, etten tarvitse "I'm not lion"ia. Kun vihdoin tajusin, että lakkavarastoni suorastaan huutaa tätä kyseistä lakkaa, en meinannut sitä mistään löytää. Ebayki kumisi tyhjyyttään tai sitten löytyneet lakat maksoi aivan älyttömiä. Ebay kuitenkin tuotti lopuksi tulosta, löysin myyjän, joka myi samalla kertaa 3 kyseisen "On safari" kokoelman lakkaa. Itse sai jopa lakat valita, eikä hintakaan ollut päätähuimaava, 13,50 $ yhteensä. Posteineen oli summa päälle 22 $ eli n. 16-17 euroa. Ei paha hinta kolmesta lakasta ja tässä ne nyt on:


Vasemmalta oikealle: "Exotic encounters", "I'm not lion", "Purr-fect plum"

Aika täydellisiä värejä, vai mitä mieltä olette? Mä olen ainaki myyty. ^^

Olettehan muuten huomanneet, että olen siirtynyt "nykyaikaan" eli blogini löytyy nyt myös facebookista! :D Lisäilen sinne esim. ostoksiani, joita en täällä esittele. Minut löytää myös instagramista nimellä heliumia. Instagramissa tosin myös muita juttuja, kuin kynsikuvia :)

2 kommenttia: