lauantai 1. helmikuuta 2014

Holoa ja vanhoja tarroja.

Tuossa taannoin törmäsin oikein kivan näköseen indie merkkiin Wasting lifestylen postauksen kautta. Sitten sain vielä vinkin oikein ihanasta ruskeasta hololakasta ja olin myyty. Ja lakat oli loppuunmyyty. Kas sitten tuli restock.. Ja minä olin minuutin myöhässä. Kaikki myytiin minuutissa. Oikeesti. Mitäh?? :D

Hautasin haaveet ja jatkoin elämää. Kunnes vaivihkaa törmäsin taas tähän merkkiin, "Too fancy laquer"iin. Facebookissa fanitan "Nailz craze"a ja hän oli saanut testiin lakkoja Dazzledilta... Ja siellähä oli myytävänä kivoja holoja.. Ei tietenkää sitä mitä just halusin, mut tilasin toisen.. nimittäin tämän:


Tämä tässä on "Holly". Mielestäni oiiiiikein nätti ja söpö hololakka. Päällä on tarrat. Vanhat tarrat. Eivät halunneet yhtään tehdä mun kanssa yhteistyötä. Mutta ihana lakka! Rakastuin <3!

Eikä siinä kaikki! Tuo ihana haluttu ruskea holo tältä samalta merkiltä on jo tuloillaan!! Dazzledilla on menossa ale ja minä jotenkin päädyin katselemaan niitä alelakkoja (minä?mitä?miksi?) viime lauantaina. Keräsin koriin parit A-englandit hyvään hintaan. Sen jälkeen menin Dazzledin facebooksivuille. Sieltä sain tiedon, että pitäjä oli löytänyt jostain varaston kulmasta setin Too fancy laquerin "The Winter Sonata Collection" lakkoja. Kysyin heti, että tuleeko setissä vai yksittäin myyntiin. Mun facebook ei suostunu toimimaan ja en saanu vastausta. 5 minuuttia A-englandien tilauksen jälkeen sain ihanalta lakkaystävältä viestin "se on nyt myynnissä"......... F**K! Hätäpäissäni riensin tilaamaan haluamani lakan. Sit päivitin facen.. ja tokihan siellä oli vastaus kaikkeen. Mutta... Nyt kaikki haluamani lakat reissaavat samassa paketissa! Ylimääräiset postikulut palautettiin! Ai että!! En kestä odottaa!!! Ihana kauppa! Nii ja halvat postarit.. Muistakaa valuuttalaskin, hinnat o hongkongin dollareis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti