lauantai 22. helmikuuta 2014

Find me an oasis!

Mulle tuli tänään (taas) paketti ja tällä kertaa se sisälsi Essien "Resort" kevät 2014 kokoelman 2 lakkaa. Kun ekan kerran näin nämä, olin sitä mieltä, että en t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n tarvitse näitä, hyh, niin "tavanomaisia". Kiitos taas Wasting lifestylelle, postauksen perusteella oli pakko tilata "Cocktails & coconuts". Enhän minä nyt voinut vaan jättää tilausta yhteen lakkaan, joten "Find me an oasis" tuli tilattua myös. Nyt kun nää tuli, en voinut olla kokeilematta tätä "Find me an oasis"ta. Jo ennenku aloitin lakkauksen, pyöri ajatuksissa Adeninalta tilatut waterdecalit..


Rakastuin!! Ohuella siveltimellä sudin 3 kerrosta  "Find me an oasis"ta ja decalit sain jopa asennettua kohdilleen. Voi kyllä, tykkään aivan hulluna! <3 Onneksi tilasin tämän(kin). :D Ja onneksi mulla on noita decaleita muissakin väreissä, käyttäytyivät niin nätisti ^^

3 kommenttia:

  1. Voi kuinka hienot kynnet. Mistä noita decaleita saa tilata?

    VastaaPoista
  2. Niin, jotta lukihan se tilaus paikka tuolla ylhäällä. Sokea lukija ilmoittautuu. Ihanat kynnet joka tapauksessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D joo lukee se tuolla, näitä sinisiä viel näytti löytyvän. Noita oli myös punasena ja pinkkinä. Mulla on kaikki värit, en oo vaa ehtiny testaamaan :)

      Poista