keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Minni Hiiri kynnet. Vaaleanpunasena.

Nua vaa läks siniset kynnet pois ja tilalle tuli vaaleanpunaset. Kyllä muuten sai taas hinkuttaa hileitä irti, mutta lähtihän ne lopuksi. Sinne meni myös mun teepussipaikkani.. Elikkä mul o oikean käden peukalon kynsi lähteny nätisti repeemään ja mä olen ny sen jo kolmesti paikannu. Ekalla kerralla pistin yhen palan teepussia, tokalla kerralla kaks palaa ja ny o jo kolme palaa. Eikä tuo pysy ku yhen lakkauksen välin, mut kynsi on vielä "kasas" joten olen onnistunut? :D Aivan jäätävän näkönen klöntti kynnellä. Oon käyttänyt paikkaukses kynsiliimaa. Koittanu viilailla nätimmäks, mut eih.. Pitää kyl ostaa jotain tuoho tarkotettua teippiä tms. Ei tästä muuten tuu mitää xD

Sitten kynsiin, ei mun pitäny mitää vaaleenpunasta laittaa, mut sit osu käsi Color Richen "Paradise floweriin" ja se oli menoa sit. Aksenttikynnellä on alla joku vaaleenpunanen O.P.I, ei kyllä mitää hajua mikä. Oon tuommosen minipullon ostanu 2011, eikä siinä mainita sävyn nimeä. O.P.I:n päällä on ebaystä ostettu kökkö decali; ei millää asetu ja jos asettuu, hajoaa.. >:( Onneks ei ollu kalliit. Decalin päälle vielä sutasin Essien "Matte about you":n jonka olen ostanu yli vuos sitten. Avasin sen tänään ekaa kertaa :D


Kait näillä yhen päivän jaksaa.. Saattaa jaksaa kaksikin, koska en ole yhtään varma haluanko väkertää noita hileitä irti huomenna. Se jää nähtäväks..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti